piątek, 11 września 2015

Ponowne przeprosiny

Tak wiem. Obiecałam Wam rozdział już dawno temu ale ze względu na moje sprawy prywatne troszke sie to opóźniło:( Już wzięłam sie za pisanie 18+ i powinnam niedługo skończyć. Wiem ze zapewne wiele z Was przestało już czytać mojego bloga ale dziękuje tym co przy mnie wytrwali, jesteście najlepsi i nie zasłużyliście na to by tyle czekać dlatego tez kawałek z 18+ dołącze do istniejącego rozdziału i napisze odrębny rozdział normalny:)
Jeszcze raz przepraszam i dziękuje za wytrwałość<3

8 komentarzy:

  1. Kiedy dodasz nową notkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeeey czekam a tak mniej więcej kiedy można się spodziewać? ~ ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ufff jaka ulga :D kochana rozumiem ze masz swoje sprawy prywatne ale blagam napisz chociaz zwykly komentarz czy zyjesz bo jeszcze pare dni temu bylam swiecie przekonana ze juz nie wrocisz do nas i zamkniesz bloga, a tego bym nie przezyla :( ps. Jak mozna zarobic u Ciebie dedykacje? :) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem przepraszam, nie miałam rownież dostępu do internetu ponieważ zaciął mi sie na kilka tygodni i nie chciał włączyć:/
      Dedykacji sie u mnie nie 'zarabia' :D jeśli chcesz dedykacje to możesz napisać z prośba, a ja zadedykuje dany rozdział:)
      Rowniez pozdrawiam<3

      Usuń
    2. To mozna prosic o dedykacje dla BlackCassaDaga? :))

      Usuń
  4. Błagam dodaj już notkę!!! Pozdrawiam i życzę weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Heeej :)
    Pamiętasz mnie jeszcze?
    Coś ci mówi "Pani Maja Mellark"? C:
    Chciałam ci podziękować, za naszą współpracę, życzyć dalszych sukcesów i...


    Błagać o kolejną notkę! Kochana ja także czekam z utęsknieniem!
    ~M

    OdpowiedzUsuń
  6. Heeeej zameldujesz sie nam? :)

    OdpowiedzUsuń